czwartek, 15 czerwca 2017

Podsumowanie maja



Maj powitał nas kapryśną pogodą, na przemian słońce - deszcz - słońce - deszcz...
Zakwitły lilaki, dni stały się dłuższe. Maj był trudnym miesiącem ze względu na nadmiar obowiązków.Powstały jedynie cztery posty (!)  Nad czym ubolewam, ale cóż bywanie poza domem od 8 do 20 nie sprzyja, ani czytaniu, ani pisaniu.


Powstały recenzje trzech  książek:

   "Zły Romeo"                                      "365 dni. Zobaczymy się znów"                      "Sprawa Niny Frank" 
  






Zrealizowałam większość punktów z mojej listy planów:
1. Zdać maturę. - Ustny angielski 97%, ustny polski 95%, na resztę wyników nadal czekam.

2. Wyczarować sobie pracę. - Pracy jeszcze nie znalazłam, niedługo zaczynam za to kurs florystyczny, który razem ze stażem ma trwać około pół roku.

3. Znaleźć odpowiedni kierunek studiów. - Czy odpowiedni, to nie wiem - wybrałam filologię angielską, złożyłam papiery i czekam ;)

4. Kupić niebanalne prezenty:
a) na dzień Mamy
b) urodziny chłopaka

To nie do końca się udało ze względu na potrzeby tych osób. Bardziej przydatne były jednak pieniądze, które przeznaczyli na potrzebne rzeczy.

5. Zrobić kilka ładnych zdjęć ♥ - Udało się. Razem z kuzynką zrobiłyśmy małą książkową sesyjkę, pogoda dopisała, efekty możecie zobaczyć częściowo na instagramie

6. Nadrobić milion pięćset tysięcy nieobejrzanych odcinków seriali.
"Tak, nareszcie przyjdzie na to czas. "
- nie, nie przyszedł :/

7. Przeczytać kilka zaległych książek (trochę się tego uzbierało)
- kilka zaległości z półek przeczytałam, ale kilka książek też dokupiłam, tak więc... ;)

8. Wrzucać kreatywne pomysły na bloga, poszerzyć trochę dział DIY. - Z tego pomysłu zrezygnowałam. Blog będzie książkowo - lifestylowy, ze zdecydowaną przewagą recenzji :)

9. Przeprosić się z maszyną do szycia. - Jeszcze nie wykonane, ale wszystko jest na jak najlepszej drodze ;)

10. Zaplanować posty na przyszły miesiąc (jak się uda, stworzyć kilka postów "w razie braku weny").
- Po części zrobione. Jakiś post w zanadrzu mam ;) Czekajcie cierpliwie! :)

11. Kupić strój kąpielowy - mam z tym ogromny problem, bo żaden, ŻADEN mi się nie podoba. - Zdecydowanie się NIE udało :/ Nadal szukam

12. Stworzyć swoje mini miejsce pracy. - Plan jest, projekt jest, czekamy na wykonanie ;)

13. Wyruszyć na jakąś wycieczkę. - Po części się udało, zobaczyłam zamek w okolicy, niestety tylko pobieżnie.

14. Rozwinąć fanpage i Instagram - idzie mi coraz lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥