niedziela, 30 kwietnia 2017

Podsumowanie miesiąca i ulubieńcy kwietnia



Kwiecień był szalonym miesiącem, pełnym wyzwań i pracy.  Wiele nauki, przyjemności, nowych pasji i planów. Sporo za mną, jeszcze więcej przede mną...
Zobaczcie, co się u mnie działo...


PODSUMOWANIE KWIETNIA

1. Zakończyłam szkołę jako najlepsza absolwentka 2016/2017 ze średnią ocen 4,9   otrzymując nagrodę starosty.




 2. Na blogu pojawiło się, UWAGA, 10 postów - plus ten - jedenasty :)

3. Udoskonaliłam wygląd bloga, mam nadzieję, że Wam się podoba (piszcie w komentarzach co mogę poprawić)

4. Pobudziłam do życia blogowe social media. Jesteście tam ze mną? :)
                              instagram
                              facebook

5. Wsparłam akcję "Za jeden uśmiech na koniec świata" pomagając Magdzie spełnić marzenie o wylocie na zawody do Kazachstanu. Magda w zamian za darowizny zrobiła nam śliczne zdjęcia. Namiastka poniżej, więcej zdjęć tutaj.

6. Zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniu Poliglotki . Mam nadzieję, że będziecie mnie motywować i wspierać :) Jest to moja pierwsza "edycja", dlatego wybieram język angielski, który znam dość dobrze, jednak przed maturą przyda mi się taki trening.

7. Zaplanowałam, co chcę zrobić w przyszłym miesiącu. Jeśli ktoś nie wiem, zapraszam tutaj.

8. Zaczęłam czytać kryminały (obecnie Katarzyna Bond - Sprawa Niny Frank)
fot. Magdalena Talarczyk





 ULUBIEŃCY MIESIĄCA:





1. Olejek kokosowy z wit. E - do ciała, włosów, dłoni, paznokci. (Rossmann, około 18 zł)
Ma regenerować, odżywiać, działać przeciwzmarszczkowo i odmładzająco, poprawiać elastyczność i jędrność.

Uwielbiam olejki, ale ten jest wprost cudowny, wielofunkcyjny i skuteczny. Natłuszczam nim przesuszone dłonie, zwłaszcza opuszki palców, kiedy mam pozadzierane skórki - świetnie je regeneruje. Nakładałam go też na włosy i ciało, sprawdza się świetnie. Jego największą zaletą jest zapach - uwielbiam aromat kokosu, więc wygrywa z innymi na starcie.



 2. Carmex, balsam do ust (Rossman, około 11 zł).
Drugim produktem jest Carmex truskawkowy.
Balsam do ust, doskonale nawilża i odżywia skórę ust. Idealny na lato - zostawia wrażenie mrowienia/ chłodzenia, w sam raz na cieplejsze dni.
Co ważne - nie jest testowany na zwierzętach. (Na opakowaniu Carmexu o zapachu neutralnym nie było takiej informacji - na truskawkowym jest)


3. Podkład Rimmel Stay Matte (Rossman, około 16 zł)
Wiele podkładów zostawia brzydki efekt maskui. Nie używałam do tej pory pudru, ani podkładu, ograniczałam się jedynie do cieni (i to też nie codziennie). Ten nie zostawia maski - jako jedyny jest  dla mnie idealny, ma odpowiedni odcień i gęstość (jest gęsty, nie wycieka z tubki), utrzymuje się ładnie cały dzień, wygląda bardzo naturalnie - jakbym nie miała nic nałożonego na twarz.


4. Herbata biała Irving z poziomką i mandarynką (Tesco, około 6 zł)
Pyszna, pięknie pachnąca herbata. Świetnie smakuje zarówno na gorąco, jak i na zimno.

5. Piosenki miesiąca:
•  One call away - Charlie Puth
•  Symphony - Clean Bandit
•  Mercy - Shawn Mendes (live)
•  Despacito - Luis Fonci, DY
•  Subeme la radio - Enrique Iglesias
•  Travesuras - Nicky Jam

6. Ulubione vlogerki
Polish Polyglot (Madame Polyglot) 
Mówiąc inaczej 
Last Dream 

7. Ulubione konta na ig
Madame Polyglot 
Ruda Daria 
Klaudia She-Wolf 
Inspiracje Julki 
Skandynawska Weranda

8. Ulubiona książka
"Sprawa Niny Frank" K. Bonda 

"Magiczny ogród" - recenzja



A co wydarzyło się w tym miesiącu u Was? :) Pochwalcie się koniecznie :)

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga! Popracuj troszeczę nad zdjęciami, a tak pozatym to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Jesteś tak pozytywną osobą, że choć Cię nie znam darzę ogromną sympatią! I co do Carmexu to piąteczka, też uwielbiam i mam taki sam. Będę wpadać częściej, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ♥ bardzo motywujący komentarz! :*
      Zapraszam Cię serdecznie ;)

      Usuń
  3. Wielkie gratulacje za taką średnią! ;) Też bym taką chciała :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pięknego wyniku w szkole :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wstępie gratuluję świetnych wyników w szkole. Co do reszty to widać że nuda ci nie groźna i tak powinno być :-) I tak jeszcze po cichu,żeby nikt nie słyszał:ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :-) Pozdrawiam cię serdecznie i dziękuję za komentarz u mnie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. tej białej herbaty chętnie kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białą herbatę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Gratuluję zasług i osiągnięcia takiej średniej! Brawo! Fajnie ze piszesz bloga bo lubię poczytać, co maja do opisania mądre osoby:) Tak trzymaj! 11 postów w 1 miesiącu. .. niezły wynik! Też bym chciała mieć tyle motywacji do pracy nad nim.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wow. Gratuluję zasług i osiągnięcia takiej średniej! Brawo! Fajnie ze piszesz bloga bo lubię poczytać, co maja do opisania mądre osoby:) Tak trzymaj! 11 postów w 1 miesiącu. .. niezły wynik! Też bym chciała mieć tyle motywacji do pracy nad nim.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać , że to był dla Ciebie intensywny i pełen wrażeń miesiąc. Gratulacje osiągnięcia takiej średniej :)! Super ulubieńcy.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, był bardzo intensywny :D

      Usuń
  11. Potwierdzam, że Carmex spisuje się w najgorszych sytuacjach ;D Zawsze :)
    Gratulacje wysokich wyników w nauce!
    U mnie kwiecień również aktywny, właśnie podsumowanie miesiąca wylądowała na blogu ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Chętnie zajrzę zobaczyć jak kwiecień minął u Ciebie ;)

      Usuń
  12. W pierwszej kolejności - powodzenia na maturach! :D
    Madame Polyglot i Mówiąc Inaczej są super! Do tego jeszcze Po Cudzemu i moje trio ulubionych youtuberów językowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Po Cudzemu też oglądam, wypadła mi z głowy podczas pisania! Zaraz uaktualnię post :D

      Usuń
  13. Przepiękne masz to zdjęcie z łąką kwiatów w tle <3
    Gratulacje :) Ja raz miała średnią 5,0 a dopiero na studiach miałam 4,66 :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, gratuluję tak wysokich wyników w nauce! Fajny jest ten podkład z rimmel:) U mnie hm, za dużo nowości nie ma - praktycznie nic się nie działo..;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie, bardzo podoba mi się twój nowy wygląd bloga.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥