środa, 19 kwietnia 2017

Plany na maj 2017 - 14 rzeczy, które chcę zrobić w maju




Maj zapowiada się miesiącem ciężkiej pracy, (tak jak każdy poprzedni miesiąc, haha ). Tym razem jednak mam na liście dużo przyjemnych rzeczy - większość związana jest z moimi pasjami i rzeczami przyjemnymi. Zaplanowałam wiele rzeczy, które chcę zrobić. Każdy piktogram odpowiada jednej z nich. Zachęcam do komentowania, obserwowania bloga oraz fp. Czujcie się jak u siebie ♥


1. Zdać maturę - tak, punkt pierwszy. Punkt najważniejszy. Przepustka na studia, przepustka do samorozwoju, poszerzania horyzontów, spełniania marzeń i ambicji...

2. Wyczarować sobie pracę - w mojej okolicy ciężko zdobyć pracę marzeń, a osoba o wygórowanych ambicjach szuka perełki. Znacie jakieś dobre zaklęcia?

3. Znaleźć odpowiedni kierunek studiów

4. Kupić niebanalne prezenty:
 a) na dzień Mamy
 b) urodziny chłopaka

5. Zrobić kilka ładnych zdjęć ♥

6. Nadrobić milion pięćset tysięcy nieobejrzanych odcinków seriali.
Tak, nareszcie przyjdzie na to czas. na liście między innymi PLL, The Lying Game, Supernatural, Gra o Tron, Teen Wolf, The Secret Circle...
Niektóre z nich przestałam oglądać po 1, 3, lub którymś innym sezonie, innych jeszcze  nie zaczęłam. Większość oglądam w oryginale, odnosząc podwójne korzyści, ponieważ ciągle ulepszam swój angielski :D Polecicie mi jakieś seriale w komentarzach? :D


7. Przeczytać kilka zaległych książek (kilkadziesiąt... hahaha trochę się tego uzbierało)

8. Wrzucać kreatywne pomysły na bloga - planuję poszerzyć trochę dział DIY, co Wy na to?

9. Przeprosić się z maszyną do szycia - kręci mnie szycie, ale maszyna się na mnie obraziła - buntuje się przy każdej próbie pojednania ;/

10. Zaplanować posty na przyszły miesiąc (jak się uda, stworzyć kilka postów "w razie braku weny")

11. Kupić strój kąpielowy - mam z tym ogromny problem, bo żaden, ŻADEN mi się nie podoba. Jeśli macie jakichś faworytów wśród sklepów internetowych, wrzucajcie w komentarzach linki :D

12. Stworzyć swoje mini miejsce pracy - planujemy remont pokoju, chcę stworzyć swój blogowy kącik, mój mały świat w jednym miejscu :D Na pewno będzie dominować biel i prostota - macie jakieś inspiracje? Podzielcie się, będę wdzięczna.

13. Wyruszyć na jakąś wycieczkę - może weekend majowy (?)
Ostatnie w życiu prawdziwe wakacje - mam zamiar je wykorzystać w miarę możliwości. Dolny Śląsk jest tak urokliwym regionem, że na pewno nie będę musiała się trudzić z wyborem celu wycieczki (na pewno będzie jakiś post ^^)



14. Rozwinąć fanpage, skuteczniej promować bloga - obserwatorów wciąż jest mało, zależy mi na budowaniu z Wami relacji, dlatego zaczęłam prowadzić fanpage na Facebooku oraz Instagram 


Jeszcze raz przypominam o obserwacji bloga, fanpage i komentowaniu, to wszystko napędza do pisania ♥ ♥

30 komentarzy:

  1. Wspieram w blogowaniu i obserwuję :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Matura nam nie straszna 💪💪💪 damy radę ✊👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Of course, we do ♥ kto jak nie my, matma to dla nas pestka ;)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia w maturze, pewnie nie bez powodu pojawiło się to na pierwszym miejscu! Jeśli chodzi o prezenty polecam stronę na eprezenty tak jest wiele świetnych pomysłów, ja znalazłam tam prezent na 18 dla chłopaka! Trzymam kciuki, że uda ci się wybrać na weekend majowy, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Faktycznie, mają na tej stronie spory wybór ;) Buziaki :* :)

      Usuń
  4. Jak to mówią: matura, to bzdura :) Sama się przekonasz z biegim czasu :) Nie ma co się stresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa otuchy. Stresować się nie stresuję- pewnie zacznę dopiero w dzień egzaminów ;)

      Usuń
  5. Spisz wszystko na kartce i odhaczaj to co zrealizowałaś. Dużo łatwiej będzie się zmotywować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam w kalendarzu, żeby nie zgubić kartki :)

      Usuń
  6. Też mam taką listę, tylko że na cały rok. Są tylko punkty bez dat :-) kilka już spełnione i dużo przede mną :-)
    trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) również trzymam kciuki za Ciebie :*
      Przydatne te listy :)

      Usuń
    2. Dzięki:) również trzymam kciuki za Ciebie :*
      Przydatne te listy :)

      Usuń
  7. Powodzenia na maturze i wyborze kierunku studiów! :) Właśnie przed Tobą najdłuższe wakacje! Aż zatęskniłam za studenckimi czasami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, zwłaszcza na maturze i z szukaniem pracy, bo reszta to chyba same przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za maturę i zapewniam, że nie jest taka straszna! :* A u mnie możesz znaleźć tekst o tym, jak ją przetrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka podobnych planów na maj i czerwiec. Oczywiście główny, to zdać maturę :D Powodzenia w ich realizowaniu! :*

    Czytelniczkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Tobie również powodzenia! :)

      Usuń
  11. Ambitne plany :) powodzenia na Maturze. Kotlina Kłodzka pozdrawia i zaprasza na wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo planów, jak na jeden miesiąc, ale pewnie za rok będę miała przynajmniej kilka podobnych ;)
    Co do seriali, to może Hannibal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, chętnie go sprawdzę ;)
      Powodzenia z Twoimi planami! :)

      Usuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥