poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Linkin Park powraca na szczyt z nową płytą - One more light

  Dziś chciałabym Wam przybliżyć jeden z moich ulubionych zespołów - Linkin Park.
Ostatnio nie mogę się uwolnić od piosenek z ich nowej płyty. Słucham ich w kółko odkąd pojawiły się w sieci. Ich styl na przestrzeni kilku ostatnich lat całkowicie się zmienił, lekko oddalili się od swojego "hałaśliwego" rocka i zaczęli tworzyć jego mieszankę z popem.
Zespół znam od około siedmiu/ ośmiu lat, zaczęłam się nim interesować w gimnazjum i słucham go aż do teraz. Jest to moim zdaniem jeden z lepszych zespołów, który funkcjonuje na scenie.




Linkin Park to nagrodzony Grammy zespół grający rock, który tworzą: wokalista Chester Bennington,  Rob Bourdon perkusja, pianino, Brad Delson - gitara prowadząca, Joe Hahn - Dj, klawisze i Mike Shinoda – wokal , klawisze, gitara.


Pierwotnie nosił nazwę Xero, gdy Chester Bennington odszedł od Grey Daze, nazwę chciano zmienić na Hybrid Theory. Ze względu na istnienie zespołu o takiej nazwie zrezygnowali z tego pomysłu, jednak niecałkowicie - nazwali tak pierwszy album. Rozważali także nazwy takie jak:  'Clear' , 'Probing Lagers', 'Platinum Lotus Foundation', 'Ten PM Stocker' (od ulicy Stocker Street, gdzie mieszkał Mike i gdzie członkowie zespołu mieli próby, do czasu, gdy sąsiedzi zaczęli protestować). W końcu zdecydowali się na Lincoln Park (od Parku Lincolna w Santa Monica, gdzie mieszkał Chester), ale ta nazwa również była już przypisana do innego zespołu. Ostatecznie nazwę zmieniono na Linkin Park, i tak już pozostało.
 

 Pochodząca z południowej Kalifornii grupa wdarła się na scenę w 2000 roku z ich pierwszym albumem Hybrid Theory, który okazał się być najlepiej sprzedającym się debiutem w 21 wieku (sprzedaż przekroczyła 19 milionów kopii na świecie)

"Who's more annoying?"


16 kwietnia 2012 roku opublikowany został singiel zespołu pt. "Burn It Down" promujący nowy album, który nazywa się "Living Things". Linkin Park ujawnił również datę wydania krążka,
 który na sklepowych półkach pojawił się 25 czerwca 2012 roku.

Poniżej jedna z moich ulubionych piosenek - "What I've done".
Oprócz niej uwielbiam między innymi:  "New Divide", "Numb", "In the end", "Crawling", "No more sorrow", "Somewhere I belong", "Breaking the habit", "Until it's gone", "Nobody's listening"...
 



Albumy studyjne:
Hybrid Theory (2000)
Meteora (2003)
Minutes to Midnight (2007)
A Thousand Suns (2010)
Living Things (2012)
The Hunting Party (2014)
One More Light (2017)

"Heavy" oraz "Battle Symphony" to dwa pierwsze utwory z siódmej płyty Linkin Park, zatytułowanej "One More Light", na której ma się pojawić jedynie 10 piosenek. Ta płyta całkowicie różni się od pozostałych.
W czerwcu w Krakowie odbędzie się koncert LP, na którym niestety się nie pojawię. Mam nadzieję nadrobić na następnym występie! :)









Znacie? Lubicie? Podzielcie się swoją ulubioną piosenką, chętnie przesłucham! :)
zdjęcia pochodzą z oficjalnego twittera Linkin Park

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zespół <3 Dobrze, że zostali przy tej nazwie.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zostali przy obecnej nazwie ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. What I've done to piosenka jednak nie w moim stylu, nie lubię tego gatunku muzyki. Jednakże piosenki które przedstawiłaś (Heavy, oraz battle symphony) bardziej mi się spodobały. Słyszałam o tym zespole, ale nie przykłuwałam do nich szczególnej uwagi. Mają za sobą sporo albumów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  4. Oooo, Linkin Park poznałam w gimnazjum! Nigdy za bardzo nie słuchałam tego zespołu, ale coś tam czasami chyba rozpoznam, że to LP :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich poznałam i przepadłam jak mieszkałam w Kalifornii- tak bardzo pasują do klimatu który tam panuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś odwiedzić Kalifornię, podobno jest tam cudownie! :D
      I chętnie bym się przekonała na własnej skórze, czy tak jak mówisz pasują do tamtejszego klimatu ;)

      Usuń
  6. nie miałam pojęcia o istnieniu tego zespołu ale chętnie przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;) Mi ich muzyka bardzo się podoba, choć, jak wspomniałam, moim zdaniem najlepsze piosenki powstały w latach 2009-2011 - ponadczasowe i wyjątkowe :D
      Ale zależy od gustu.

      Usuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥