niedziela, 2 kwietnia 2017

Kwiecień ... wiosenny spacer


Kwiecień nie zrobił nam prima - aprilisowego żartu i całkowicie poważnie powitał nas piękną, wiosenną pogodą. Dlatego też cały dzisiejszy dzień spędziliśmy na świeżym powietrzu. Zabraliśmy moje siostrzenice na długi spacer, biegaliśmy, ścigaliśmy się, dzieciaki robiły fikołki na trawie ☺ Dziewczyny wróciły do domu z zielonymi od trawy spodniami i wielkimi uśmiechami ☺

Doszłam ostatnio do wniosku, że szczerze współczuję ludziom mieszkającym w dużych miastach.Większości towarzyszy ciągły hałas, widok z okien pada na kontenery, ruchliwe ulice, czy blokowiska. Z okien mojego domu widać panoramę górską, idąc głębiej "w pola" można odpocząć od widoku ulic, zabudowań, ludzi, a przede wszystkim od hałasu cywilizacji... Ciszę przerywa tu jedynie śpiew ptaków i szczekanie psów. Tu mogę poleżeć na trawie, odpocząć, zrelaksować się, wyciszyć...


Mieszkając przez miesiąc nad morzem, strasznie tęskniłam za widokiem gór. Wstając z łóżka odruchowo szukałam go za oknem.
Tak do niego przywykłam, że nie wyobrażam sobie opuszczać go na dłużej...
Zdecydowanie kocham góry! ♥







••••••••••
Wczoraj powstał na facebooku fanpage
Zapraszam też na Instagrama


 Zachęcam do obserwacji Bloga (na górze po prawej stronie), Fanpage'a i Instagrama by być na bieżąco! ♥

A jak Wy spędziliście pierwszy dzień kwietnia? ☺


7 komentarzy:

  1. Leżąc i odsypiając - ostatnio mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć pięknego miejsca zamieszkania i widoku gór o każdej porze. Ja z małego miasta uciekłem do większego. Chociaż czasami tęsknię za ciszą i spokojem. Co do 1 kwietnia to spędziłem go pracowicie na 3 dniowym szkoleniu z autoprezentacji :) P.S. powodzenia na maturze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziura zabita dechami", ale widoki rzeczywiście piękne :)
      Dziękuję :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ja mieszkam w małym miasteczku i nie wyobrażam sobie bym mieszkała w wielkim. Wolę spokój i nad jeziorko mam blisko :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥