wtorek, 11 kwietnia 2017

DIY zajączek z lizaka - ozdoba na stół wielkanocny



Kochani, dzisiaj po raz pierwszy przychodzę do Was z postem z dziedziny DIY- czyli "zrób to sam(a)".  Chciałabym Wam przedstawić zajączka, którego wykonanie zajmie Wam mniej niż 5 minut, a efekt jest przeuroczy!



Jest to banalnie prosta i szybka w wykonaniu ozdoba, którą możecie wykorzystać np jako dekorację na stół wielkanocny lub upominek dla dziecka. Gwarantuję, że na twarzach Waszych bliskich pojawią się uśmiechy, gdy zobaczą takiego zajączka przy talerzyku! :)

Czego potrzebujemy:
*kawałek brązowej kartki technicznej (około 5 cm x 10 cm) na głowę i łapki
*Kawałek jasnobrązowej kartki na pyszczek około 1,5 cm x 1,5 cm (u mnie nie było, więc wykorzystałam tekturę z ostatniej strony bloku)
*Mniejszy kawałek kolorowej kartki - według uznania - u mnie różowy na wnętrze uszek, nosek i łapki
*Lizak (u mnie chupa - chups ze względu na kolory)
*Klej (u mnie fioletowy znikający - z pepco)
*Pomponik na ogonek
*Oczka samoprzylepne (ewentualnie można namalować mazakiem)
*Długopis lub mazak do namalowania wąsów
*Nożyczki



Na zdjęciu powyżej widzicie  przygotowane przeze mnie materiały.  Wycięłam głowę zajączka bez gotowego szablonu, narysowałam sobie odręcznie koło i dorysowałam uszy. Stworzyłam jednak szablon, gdyby ktoś potrzebował :)
 
 Wycinamy odpowiednio:
A,B - w kolorze ciemnobrązowym
C - różowe (ewentualnie inny kolor) +środek uszu (można odrysować z szablonu uszu i bardziej wyciąć)
D - jasnobrązowe
Mały biały prostokącik na ząbki.

Następnie naklejamy na  pyszczek mniejsze elementy i sklejamy do siebie główki (zwracając uwagę, by były odbiciem lustrzanym, inaczej nie będą się zgadzały uszy)
Na koniec przyklejamy łapki do "główki" lizaka i jeśli ktoś ma to pomponik
Gotowe!







12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie DIY! Uroczy zajączek! :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny i kochany zajączek! A ten pomponik jest przeuroczy :D Sama czasem robię jakieś ozdoby, ale raczej metodą quilling, więc chętnie dla odmiany spróbuję zrobić też takiego zajączka :)

    Pozdrawiam! http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;) Zwłaszcza dla każdego kto uwielbia słodycze;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) jeszcze przychodzi mi na myśl, że można by zrobić króliczka z wielkanocnego jajka czekoladowego :)
    PS polecam przenieść się na WordPress :) więcej funkcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i radę, sprawdzę możliwości ;) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Myślę, że świetnie się nada na stół wielkanocny jak i również na przyjęcia dla dzieci, czy też na inne imprezy! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jaki śliczny ten króliczek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chętnie. Podoba mi się Twój blog :)

      Usuń
    2. Jasne, chętnie. Podoba mi się Twój blog :)

      Usuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥