czwartek, 12 stycznia 2017

Prezenty świąteczne i grudniowy haul






Prezenty świąteczne w tym roku zwaliły mnie z nóg i pokazały, że moi bliscy znają mnie na wylot, a przede wszystkim uważnie słuchają. 



zdjęcie ze strony dollinsider.com
zdjęcie ze strony dollinsiders.com




Jednym z praktycznych prezentów była szczoteczka elektryczna do zębów Philips sonicare. Wymyśliłam sobie, że chcę szczoteczkę taką jak miałam poprzednio - z głowicą taką jak u standardowej szczoteczki. Był z tym ogromny problem, bo nigdzie nie mogłam takiej znaleźć, na szczęście dostałam ją w prezencie - i służy mi znakomicie.

O szczoteczce mogę powiedzieć, że dobrze leży w dłoni, jest starannie wykonana, ale nie jest na tyle lekka, żeby utrzymać ją bez użycia dłoni. Plusem szczoteczki jest fakt, że posiada timer, który co 30 sekund daje sygnał dźwiękowy, który sygnalizuje konieczność czyszczenia następnej ćwiartki uzębienia, a po dwóch minutach szczoteczka automatycznie się wyłącza. Bateria - super, szczoteczki używam od momentu wyjęcia z pudełka - 24. grudnia, aż do teraz (nie ładowałam jeszcze ani razu, nawet przed pierwszym użyciem). Bateria trzyma już dwa i pół tygodnia!
W głowicy szczoteczki Sonicare® jest umieszczony generator dźwięków emitujący fale dźwiękowe, które inicjują drgania włosia szczoteczki. Drgania rozchodząc się w płynie (woda, ślina, płyn w kieszonkach dziąsłowych) wywołują powstawanie chmury bąbelków, które skutecznie docierają czyszcząc miejsca niedostępne dla włókien klasycznej szczotki.









Perfumy
Naomi Campbell at Night cudowny zapach, trochę słodki, kobiecy, delikatny... Idealny na randkę, wieczorne wyjścia.. Jedna z opinii o produkcie:  " Kobieta ubrana w ten zapach jest zmysłowa, seksowna, zadziorna, potrafi pokazac pazura...Jej dusza jednak, pozostaje romantyczna."










Pościel z wilkiem
! Jeju, jest cudowna, bawełniana, a na dodatek z cudownym wzorem- moim ulubionym zwięrzęciem! Od wewnątrz w przyjemnym dla oka beżu, z zewnątrz biała z  ogromnym wilkiem ;)







Jak wcześniej wspomniałam mam obsesję na punkcie tych przewspaniałych, uroczych zwierząt, więc dostałam książkę pt.: "Żyjący z wilkami", której autorami są Shaun Ellis i Penny Junor. Wzbogacona dosłownie kilkoma zdjęciami cudowna historia Shauna, który poświęca swoje ludzkie życie i przeżywa je jako członek watahy - żyje między wilkami, zachowuje się jak one i jest traktowany przez stado jak "jeden z nich". Fascynujące jest, że Shaun Ellis był kilka razy w Polsce- pomagał gospodarzom na wschodzie kraju poradzić sobie z wilkami, które wdzierały się ludziom na podwórka...
Znalezione obrazy dla zapytania shaun ellis wilk






Uwielbiam sztukę w każdej postaci, dlatego też ucieszyłam się z wypalarki wzorów w drewnie. Do wypalarki dołączono kilkanaście końcówek, którymi można tworzyć różne wzory. Teraz moje drewniane szkatułki są spersonalizowane i stworzone według własnej wyobraźni. Coś wspaniałego dla ludzi, którzy lubią oryginalne, niecodzienne ozdoby ;)






Korzystając z promocji Rossmana zrobiłam sobie prezent kupując 2 flakoniki perfum ;)

Pierwsze z nich to 5th avenue. Wyczuwalna jest tu nuta konwalii i lilaka. Elegancki, luksusowy zapach na wyjątkowe okazje, przede wszystkim trwały, jednocześnie delikatny i intensywny.






  Adidas Born Original mają słodki zapach, ale nie na tyle, by były mdłe. Wyczuwalna jest tam bergamotka (podobnie jak w Naomi Campbell) oraz morela i inne składniki. Używam ich na co dzień, są trwałe i pięknie pachną.


2 komentarze:

  1. Szaleństwo! Cudowne prezenty, a co do pościeli - to nie wiem jak to wyszło, ale w tym roku chyba jakiś szał na nie był. Ja swoją dostałam z pieskiem i jest cudowna :) Wilk wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) U mnie motyw wilka był do przewidzenia, bo mam na ich punkcie niemałą obsesję ;)
      Cieszę się i dziękuję, że jesteś na moim blogu :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
A jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj (na górze po prawej stronie).
Dziękuję, że jesteś ♥